ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2025-2-2

Ключові слова:

маркетинг, ефективність, збутова діяльність, оцінювання, підприємства

Анотація

У статті розглядаються теоретико-методологічні підходи щодо оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності підприємств. В умовах трансформації економіки, діджиталізації та зростання конкурентного середовища маркетинг стає ключовим інструментом управління, особливо в аспекті збуту. Актуальність теми зумовлена потребою підприємств оперативно і об'єктивно оцінювати результати маркетингових заходів, спрямованих на стимулювання збуту, особливо в умовах економічної нестабільності, зростання цін та зміни поведінки споживачів.

Дослідження акцентує увагу на важливості інтеграції фінансових і нефінансових показників для комплексної оцінки ефективності маркетингових стратегій, що дозволяє підприємствам приймати обґрунтовані управлінські рішення. Розглянуто різні підходи щодо оцінювання, такі як економічний, функціональний, поведінковий, стратегічний та системно-індикативний, що дозволяє виявити сильні та слабкі сторони кожного з них. Визначено, що найуніверсальнішим серед представлених підходів є системно-індикативний, в якому поєднуються кількісні та якісні показники.

Результати статті можуть слугувати основою для проведення більш детального аналізу щодо оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності та розробці, на основі аналіз, стратегій управління збутовою діяльністю, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємств та їх сталому розвитку в умовах сучасних викликів, зокрема глобалізації та цифровізації економіки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

КОКОРЄВА, О., & ПОНІДЗЕЛЬСЬКИЙ, І. (2025). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Economic Synergy, (2), 19–27. https://doi.org/10.53920/ES-2025-2-2

Номер

Розділ

Подання